שיח הפרשנים • ריבלין: מו"מ חשאי בין אגודה לנתניהו על 'חוק הגיוס'

    מוטי סבן No Comments on שיח הפרשנים • ריבלין: מו"מ חשאי בין אגודה לנתניהו על 'חוק הגיוס'

    הערב ב'מהדורה המרכזית' התנהל שיח בין בכירי הפרשנים החרדים, על הרשויות המקומיות ו'חוק הגיוס' | האם יש התכנות לשיתוף פעולה בין תנועת ש"ס ל'דגל התורה' בכל הרשויות בארץ? במי תתמוך חצר הקודש בעלז בבחירות בחיפה? והמזכיר החדש של מועצת גדולי התורה

    צילום: פלאש 90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברשויות המקומיות, מנועי הקמפיינים ומתקפות המועמדים על אמצעי התקשורת  כבר בשיאם, כל אחד רוצה להיות המנצח הגדול של הרשות בה הוא מועמד או רואה את עצמו כמועמד ראוי. בין כל ה'דילים' הבריתות החדשות והישנות, עדיין 'חוק הגיוס' עומד על שלו ומאיים לפרק את הממשלה, דבר ישפיע על כל מהלך של היהדות החרדית הזמן הקרוב והרחוק.

    הערב (שני) ב'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי, התנהל שיח בין הפרשנים הפוליטים החרדים, על הרשויות המקומיות הסיכויים והסיכונים וחוק הגיוס.

    לדברי הפרשן הבכיר יעקב ריבלין: בזמן שבתנועת 'דגל התורה' עסוקים בכל מרצם על עתיד ראשות העיר באלעד.

    מאחורי הקלעים מתנהל עיסוק חשאי באגודת ישראל בנושא 'חוק הגיוס', ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא יממש את האולטימטום שהציב לאגודת ישראל כי אם עד תחילת החודש לא יהיו הסכמות, נלך לבחירות. נתניהו ייתן לאגודת ישראל לבוא להתגמשות בעניין.

    הסיכוי לשיתוף פעולה בין מפלגות, ישנם הנותנים סיכוי גדול להתכנות של המהלך. העיתונאי אבי גרינצייג אמר: – "הציר המשותף של ש"ס ו׳דגל׳ יכול לייצר שיתופי פעולה גם ברמה הארצית ולהביא לבשורות גדולות. הציר הזה יכול להתגבש למהלך גדול".

    לעומתו הפרשן ישראל כהן אמר: "אני בנתיים לא רואה את הציר הזה מתפתח לרשויות, למקומות כמו הרצליה או חדרה".

    עוד אמר ישראל כהן: בבעלזא טוענים – "אנחנו לא תומכים כרגע באף מועמד, אנחנו חסידות גדולה בחיפה, הגיע הזמן שראש העיר יפסיק לרדוף אותנו בביהמ"ש ויתייחס בכבוד לצרכים שלנו". למרות הכל, באגו"י בטוחים כי יצליחו לפשר בין ראש העיר לחסידות.

    הפרשן הבכיר יעקב ריבלין חשף הערב: כי מזכיר המועצת החדש שימונה במקום הרב מרדכי שטרן, הוא הרב יעקב ולצר מחצר הקודש ויז'ניץ.

     



    0 תגובות